Přečteno za březen

dubna 04, 2018



Dobré odpoledne knihomolové a knihomolky!

Přináším vám mé knižní shrnutí za třetí měsíc v roce 2018. No neletí to nějak moc rychle? Poslední dobou se skoro ani nezastavím. Jde se ale na knížky!

Za březen jsem přečetla celkem sedm knížek. A jaké že to jsou? 

---

Výsledek obrázku pro areston
Výsledek obrázku pro areston













První dvě knihy byly ze série Areston. Jedná se o poslední dva díly – Útěk z Arestonu a Vládce Arestonu. Recenze najdete na stránkách Podporujeme české autory, kde mají teprve vyjít.


Další knihou je Skleněná past. Tu jsem dostala jako recenzní výtisk od nakladatelství JOTA. Recenzi si můžete přečíst ZDE.

Dračí princezna


Měla jsem také možnost přečíst si knihu Dračí princeznu od české autorky Elišky Richterové. Tímto jí opět děkuji za recenzní výtisk. Recenzi si můžete přečíst ZDE.


Pátou knihou byl Projekt Kronos. Tohle je prostě pecka! Pokud jste knihu nečetli, fakticky to musíte napravit! Knihu jsem si zamilovala a netrpělivě očekávám další díl. Kdo také? Jinak recenzi si můžete přečíst ZDE.


Dalším titulem za měsíc březen byla kniha Do posledního dechu od známého spisovatele Roberta Bryndzy. Jistě jste o jeho knižní sérii slyšeli, protože se jedná o velký boom. Recenze vyjde již brzy.


Poslední knihou je S láskou tě nenávidím od 13 různých autorů. O této knize jste také určitě slyšeli. 13 povídek o ničemnosti – a je to fakt. Recenze vyjde také již brzy.

---

Takový byl můj knižní měsíc březen. Co jste přečetli vy? Podělte se o to se mnou do komentářů. Ráda si je přečtu :). 

You Might Also Like

0 komentářů