Přečteno za prosinec 2017

prosince 30, 2017

Ahoj!
v dnešním článku se budu věnovat shrnutí měsíce prosince - aneb co všechno jsem stihla přečíst a krátká rekapitulace hodnocení.

Tenhle měsíc je vždy tak pohodový, že stíhám číst vše, co si dám za úkol. Je to tak skvělej pocit, když stihnu opravdu všechno, až je to u mě divný. Já totiž nikdy moc nestíhám. Ale zpět ke knihám..

---

Za tento měsíc jsem přečetla celkem sedm knížek. Není to celkem krásné číslo? Chtěla bych vědět, kde jsem na to vlastně brala čas.. No nic. Jdu Vám tedy shrnout knižní prosinec :).



Dívka v ledu je kniha, kterou jsem četla v tomto měsíci první a zároveň je to první titul, který jsem Vám na webu představila. Jedná se o detektivní román od světoznámého autora Roberta Bryndzy.
Hodnotila jsem ji kladně, protože mě příběh opravdu zaujal a těšila jsem se na další příběh z pera tohoto autora. Připomínám mé hodnocení - kniha 4,5 a obálka 5.

Noční lov je pokračováním předchozího titulu. Také se jedná o detektivní příběh světového měřítka. Kniha mě jen lehce zklamala, ale rozhodně není špatná. Líbil se mi ten psychologický pohled na vraha a doporučuji ji přečíst i těm, kteří ještě váhají.
Moje hodnocení - kniha 4 a obálka 4,5.
Temné hlubiny jsou třetím dílem série Inspektorka Erika Fosterová. Volně navazuje na předchozí knihy v tomto článku a zatím je to nejnovější díl vydaný v češtině. Kniha mě velice zaujala a myslím, že je to zatím nejlepší příběh z této knižní série. 
Moje hodnocení - kniha 5 a obálka 5.
Den, kdy jsem se naučil žít patří do sekce esoteriky. Byla to asi první kniha z tohoto odvětví, jakou jsem kdy četla. Mě osobně moc nezaujala a tak podle toho vypadá i moje hodnocení. Každopádně to nemusí být špatné čtení. Laurent Gounelle, autor knihy, začíná být se svými tituly velice známý a třeba někdy se začtu do nějaké další jeho knihy. Uvidím, jak se jeho tvorba bude dál vyvíjet..
Moje hodnocení - kniha 2,5 a obálka 3,5.
Ledová krev od Elly Blake - fantasy příběh z království ledu. Prostě krásná zimní knížka, která se autorce opravdu povedla a celý příběh jsem si zamilovala. Je to také knížka pro děti a mládež, to ale neznamená, že ti velcí si nenajdou to své :).
Moje hodnocení - kniha 5 a obálka 4,5.
Divotvůrce je také knížka pro děti a zároveň spadá do žánru fantasy. Můžu říct, že magie a kouzel je v knize dost. Krásný příběh o chlapci, který nemá magii. 
Moje hodnocení - kniha 5 a obálka 5.
Volání netvora je nádherný příběh o lidském životě a některých jeho strastí. Možná si říkáte, že to není tak úplně pravda, ale na mě tak kniha prostě působí. Nádherné ilustrace doplňují dějovou linii a já jsem prostě unešená. 
Moje hodnocení - kniha 5 a obálka 5.

---
V prosinci jsem taky začala číst Diabolika, ale nestihla jsem jej včas dočíst. Recenze tedy vyjde příští měsíc a započítám ji do měsíce ledna.

Vánoce jsou pryč a já doufám, že slavnosti Nového roku všichni přežijeme ve zdraví. Napsala bych ještě ve střízlivosti, ale.. Ruku na srdce. Kdo opravdu bude takzvaně čistý? :D
Takže zatím se mějte krásně a já se jdu vrátit zpět do světa diaboliků :)...

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Žádnou z knih jsem bohužel nečetla, ale na Bryndzu mám zálusk! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevadí, třeba tě moje recenze nalákají na některou z nich :). Určitě je to dobrá volba! :)

      Vymazat