Tis jako kouzelný strom | Volání netvora: Příběh života

prosince 26, 2017

Název: Volání netvora
Originální název: A Monsters Calls
Autor: Patrick Ness
Žánr: Světová literatura, pro děti a mládež
Nakladatelství: Jota
Počet stran: 216
Série: -

Děj:


Když třináctiletý Connor O'Malley v noci usne, zdá se mu jedna a ta samá noční můra - jeho pravda.

Má rozvedené rodiče. Žije s matkou, která je vážně nemocná a táta má svůj život v Americe a jeho babička je dost panovačná. Ve škole není moc oblíbený mezi spolužáky. Jeden z nich ho tak trochu šikanuje. Odežene od sebe svou nejlepší kamarádku a na vše zůstane sám. Aspoň si to tedy myslí... Je to ale pravda?

Jednou v noci ho ale navštíví Netvor. Obrovský starý tis, který mu postupem času vypráví tři příběhy. Nejsou ale obyčejné. Těmi příběhy ho učí, že život je občas složitý a věci nejsou občas takové, jak se na první pohled zdá. 

Na oplátku po Connorovi chce, aby mu vyprávěl svůj příběh - svoji pravdu

Dokáže Connor tuto pravdu překonat? Uzdraví se jeho matka? A jakou to bude mít vlastně pro všechny dohru?
Přečtěte si knihu a uvidíte :).

Hodnocení:


Knížka má celkem krátký děj a četla se mi opravdu rychle. Navíc příběh doprovázejí krásné ilustrace, ze kterých se mi až tajil dech. Jsou opravdu úžasné! Do téhle knížky jsem se zamilovala a patří k nejlepším knížkám, jaké jsem kdy četla. 

Jsou tam taková krásná ponaučení, mohla bych to přirovnat k Malému Princovi - i když jsou to vlastně nesrovnatelná díla, ale snad se chápeme, jak to bylo myšleno.

Knížku doporučuji všem - dětem, dospělým,... Je to opravdu nenáročné čtení a bude bavit snad každého! :)

Moje hodnocení:

Knížka: 5
Obálka: 5

---

Snad se knížka bude líbit, pokud se ji rozhodnete přečíst a já pádím vybírat další knihu na čtení :). Na mém instagramu máte na výběr ze tří titulů a když mi napíšete komentář, jaký z nich mám číst ze všeho nejdříve.. Co já vím, třeba začnu právě tou knížkou, kterou si vyberete.. :)




You Might Also Like

0 komentářů