Příběh plný magie | Divotvůrce

prosince 21, 2017

Název: Divotvůrce
Originální název: Spellslinger
Autor: Sebastien de Castell
Žánr: Fantasy, dobrodružné
Nakladatelství: Egmont (ČR)
Počet stran: 408
Série: Divotvůrce, 1. díl

(Zdroj obrázku: humbook.cz)


Děj:

Hlavním hrdinou knihy je mladý chlapec Kellen a pochází z mocného rodu svého lidu. Za pár dní má skládat důležité zkoušky z magie. Má to však jeden háček. Jeho magie je velmi slabá. Každé dítě z rodu Jan'Tepů, který dosáhne hranice šestnácti let, se musí pokusit o složení těchto důležitých zkoušek, aby se rozhodlo o jeho dalším osudu.

Kellen bohužel nezdědil magické schopnosti a dochází mu, že ho čeká jiný osud, než třeba jeho mladší sestru. Zjišťuje, že ani s pomocí triků a svého důvtipu zkoušky nezvládne složit. Nechce se ale smířit s osudem Sha'Tepským sluhou a zneuctit tak svoji rodinu.

Do města přijíždí záhadná cizinka jménem Ferius Parfax. Projíždí světem se třemi balíčky karet a musí se uživit svým rozumem a kartami. 

Ferius se rozhodne Kellenovi pomoci. Jak tato spolupráce dopadne? Co je vlastně Ferius zač? Dokáže Kellen najít svoji magii a složit zkoušky?

Hodnocení:

Poslední dobou se moje hodnocení na knihy nějak opakuje - jsem prostě unešená! Nádherný svět plný magie a tajemna - to je prostě moje gusto.
Nejednou jsem měla nutkání nějaké postavě jednu vrazit, úplně jsem jejich radost, bolest nebo smutek prožívala s Kellenem i Ferius a i s dalšími postavami. Zamilovala jsem si je opravdu snad všechny.

Konec byl velice napínavý a nemohla jsem se od knížky odtrhnout, i když jsem na čtení měla pouze večery. No jo, škola nepočká.. No nic, odbíhám od tématu.

Obálka je opravdu krásná, líbí se mi tenhle styl! Ke knížce jsou k dispozici na stránkách humbook ke stažení karty, které Ferius v knize používá, stačí jen si je vytisknout. No prostě paráda :).

Moje hodnocení:

Kniha: 5
Obálka: 5

---
Ahoj! Doufám, že si knížku přečtete, protože je to velice hezky napsané a já netrpělivě očekávám datum vydání další knihy z této série.
Příští knížka, na kterou budu psát recenzi, se jmenuje Volaní netvora: Příběh života. Už ji mám přečtenou, tak se můžete těšit, že kolem úterý bych mohla článek zveřejnit i na ni.
Mějte se krásně!! :)

You Might Also Like

0 komentářů