Příběh na zimní večery s hrnkem čaje | Ledová krev

prosince 17, 2017

Název: Ledová krev

Originální název: Frostblood
Autor: Elly Blake
Žánr: Fantasy, dobrodružné, pro děti a mládež
Nakladatelství: CooBoo
Počet stran: 320
Série: Ledová krev, 1. díl
„Když jde to tebe,“ zašeptal „rád se nechám spálit.“


Děj

Světu vládne král ledu. Ruby má však dar ohně a žáru. Lidé s těmito schopnostmi jsou hledáni a ve jménu krále zabiti. 

Žije s matkou kousek od jedné z vesnic spokojeným životem. Jednoho dne však přicházejí vojáci a zničí celou vesnici, zabijí její matku a odvádí ji do vězení.

Po několika měsících za ní potají přicházejí dva muži. Nabídnou jí svobodu za pomoc - chtějí zabít krále a nastolit mír. Ruby nabídku přijme. Ocitá se na místě, kde nabírá sílu a uzdravuje se zároveň začíná trénovat své schopnosti.

Než ale plán může vůbec začít, je zajata vojáky, kteří ji přivádějí ke králi. Je donucena bojovat, aby měla možnost zničit jeho nadvládu. To ale nebude tak snadné, jak si všichni mysleli..

Led a oheň - dva opačné severní póly, spolu jsou však nepřekonatelní.


Hodnocení:


Příběh plný sněhu a zimy mě opravdu dostal. I přes tolik stránek děj rychle utekl a dal by se přečíst i za jediné odpoledne. Tím ale čtenáře nechci odradit, opravdu to čtení stojí za to!

Napsáno je to velice poutavě a jen těžko se od toho šlo odtrhnout. Příběh s trochou ledu a ohně, romance a i toho tajemna/napětí. No nezní to skvěle?

Obálka je jednoduchá, ale mě celkem zaujala a kdyby nebylo jí, asi bych si knížky nevšimla.

Knížku bych doporučila všem, co mají rádi kratší knížky s poutavým dějem a lehké romance. bez lásky by to přece nebylo ončo!
Přijdou si na své jak dospělí tak i ti mladší :).

„Jestli mi ublížíš, popálím tě tak, že i tvoje milá bude utíkat hrůzou.

Moje hodnocení:

Knížka: 5
Obálka: 4



---
Hotovo! Recenze je venku a já si můžu oddechnout. 
Další knížka, do které se pustím, je Divotvůrce. Už se na knížku opravdu těším a hodně dlouho jsem ji očekávala. Bohužel jsem se k ní dostala až teď, ale to nevadí. Knížka mi neuteče :).
Mějte se krásně a užívejte si tu krásnou vánoční atmošku :)

You Might Also Like

0 komentářů