Ze života vraha | Noční lov

prosince 07, 2017

Název: Noční lov
Originální název: The Night Stalker
Autor: Robert Bryndza
Žánr: Světová literatura, detektivka
Nakladatelství: Cosmopolis
Počet stran: 432
Série: Inspektorka Erika Fosterová, 2. díl

Děj:

Příběh začíná v teplém červnovém Londýně a inspektorka Erika Fosterová je přivolána k dalšímu případu, tentokrát se jedná o nepěknou vraždu váženého lékaře. Je nalezen ve své posteli udušený. Na první pohled je vidět, že to nemohla být sebevražda.

Za několik dnů je nalezeno další tělo mrtvého muže, který byl zabit podobným způsobem jako první oběť. Má Erika tu čest se sériovým vrahem? Celý její tým pátrá po tom, co měli tito dva muži společného. Nebo mají oběti něco společného s jejich vrahem?

Erika se opět dostává do problémů s nadřízenými. Jako by toho ale ještě nebylo málo, vrah ji sleduje..


                                                  "Začínala panikařit a nemotorně se snažila telefon znovu odemknout."


Hodnocení:

Kompozice byla hezky zpracovaná. Autor hezky zasadil mezi oběti příběh a souvislosti. To je asi to největší plus v této knize. Musím také ocenit, že byla použita jiná technika odhalování vraha. Pro mě to bylo možná více zajímavé jak v předchozím dílu.

To je však asi vše, co bych ohodnotila kladně. Příběh nebyl až tolik napínavý, určitě však má své kouzlo. Konec byl však už mnohem lepší.

Kniha se četla opravdu dobře, děj pěkně utíkal. Tento styl odhalování zločince mě velice oslovil a těším se, až se dostanu ke třetí knize z této série.

Obálka je pěkně zpracovaná, i když můj styl to úplně není. Připadá mi, že s dějem moc nesouvisí a to je podle mě škoda.

Knihu bych doporučila všem, kteří mají rádi spíše psychologické romány a lehké detektivní příběhy.

Moje hodnocení:

Kniha: 4
Obálka: 4,5
                                              

Příště se můžete těšit na recenzi Temné hlubiny od stejného autora.














You Might Also Like

0 komentářů