Knižní tipy na leden

ledna 13, 2018

Ahoj!
V dnešním článku se zaměřím na knihy, které mě nějakým způsobem zaujaly a tím pádem bych je doporučila všem knižním nadšencům :).

Jako první jsem si vybrala knížku Čtenářka od Traci Chee. Knížka bude v prodeji od 23. ledna a já se na ni opravdu těším.

(zdroj obrázku: databazeknih.cz)
A o čem že vlastně je? Tady je anotace:

Představte si svět, kde je čtení chápáno jako výsada a je povoleno jen hrstce nejmocnějších… Selfia ovládá umění přežít. Poté, co byl její otec zavražděn, ukrývala se totiž společně se svojí tetou Nin v divočině. Naučila se lovit, stopovat a také krást. Když jednoho dne tetu unesou, zůstane sama a začne si klást otázky. Kdo Nin unesl a proč? Souvisí její zmizení s otcovou vraždou a s tím podivným hranatým předmětem, který teta tak pečlivě schovávala? Kniha, kterou však nedokáže přečíst, a záhadný němý chlapec, kterého zachrání před krutým zacházením, se stanou její nadějí. Klíčem k odhalení tajemství jejího světa – a otcovy tragické smrti… (oficiální text)

Mezi další můj knižní tip patří Dívka na kusy od K. Glasgow. Knížka mě zaujala hlavně svým psychologickým nádechem a já se na ni opravdu těším! Tento kousek vyjde již v pondělí 15. ledna, chystám se pro ni právě v to pondělí (vůbec nemám doma další asi čtyři knížky, který bych měla dočíst). 

(zdroj obrázku: knihydobrovský.cz)
Zajímavá obálka ne? A o čem tedy je?

Charlotte Davis je na tom zle. V osmnácti letech již přišla skoro o všechny blízké ve svém životě. Ale naučila se zapomínat. Její hluboké jizvy jsou plné bolesti a smutku, ale když zapomenete, naleznete trochu klidu. Nemusíte přemýšlet o otci, o vašem nejlepším příteli, který navždy zmizel ani o matce, která vám nemá co dát.

Každou novou jizvou ztvrdne Charlottino srdce o trochu víc, přesto to stále tolik bolí. Bolí to dost, abyste na to nemysleli, což je někdy jediná cesta, abyste našli cestu zpět od kraje propasti.

Hluboce dojemný portrét dospívající dívky na pokraji ztráty sebe sama a její cestě zpět do života. První próza Kathleen Glasgow je dojemně reálný a upřímný. Je to příběh, od kterého se nebudete moci odtrhnout. (oficiální text)


Tak co? Zaujala vás nějaká knížka? Napište mi to do komentářů! Ráda si přečtu váš názor :). Nebo máte nějaký svůj knižní tip, na který v tomto měsíci čekáte? Podělte se s ním do komentářů. Mám ráda všechny komentáře a ráda si je přečtu :).

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Ahoj! O knížce Čtenářka už jsem něco slyšela, především mě zaujala ta nádherná obálka :D Ovšem Dívka na kusy také nezní vůbec špatně. Děkuju za pěkné knižní tipy :)
    Máš moc pěkný blog a vidím, že jsi také začínající knižní bloggerka jako já, tak bych se tě chtěla zeptat, jestli by sis nechtěla navzájem spřátelit blogy? :D
    nekonecnaknihovnicka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj! Není zač, ráda se podělím o své postřehy s ostatními :). Děkuji za pochvalu, snažím se to tu trochu zvelebit, tak snad se mi to daří :D.
      Na tvůj blog určitě mrknu a domluvíme se! :)

      Vymazat
  2. Oba knižní typy znějí zajímavě, akorát netuším, jestli se dostanu i k jejich přečtení... :) Ale Čtenářka mne také láká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro Čtenářku se chystám už zítra, protože jsem na ni opravdu zvědavá! :) Dívku na kusy jsem už četla a můžeš si přečíst recenzi, která vyjde nejspíš tento pátek vyjimečně :). Času je opravdu někdy málo, to souhlasím :)

      Vymazat