Přečteno za leden 2018

února 01, 2018

Ahojky!

Měsíc nám uplynul a já přináším menší knižní shrnutí za první měsíc v novém roce. Abych řekla pravdu, nestačím se divit, kolik knih jsem zatím stihla přečíst :D! Jsem opravdu ráda a snad mi to vydrží - tímhle tempem mám svoji knižní výzvu za chvilku splněnou.

Za tento měsíc jsem přečetla krásných osm knih a dvě mám momentálně rozečtené.

Nebudu to ale okecávat, jde se na knížky!


Jako první knihu vám představím Diabolika. Tuhle knížku jsem začala číst už v prosinci, ale na poslední stránku jsem otočila až v lednu. S. J. Kincaid příběh zpracovala opravdu krásně a já se nemůžu dočkat českého překladu druhého dílu. Recenze ZDE.
Připomínám mé hodnocení - kniha 4,5 a obálka 5.




Šest vran je peckou minulého roku a já to mohu jen potvrdit. Titul jsem si opravdu oblíbila a zaujala mě hlavně obálka a grafické zpracování. A důležitá zpráva: druhý díl, Prohnilé město, vyjde 30. 4. 2018! Také jste tak zvědaví, jaký osud Leigh Bardugo přichystala pro hlavní hrdiny? Odkaz na mou recenzi ZDE.
A  moje hodnocení? Kniha 4,75 a obálka 5.



Třetí knihou je klasika - Obraz Doriana Graye. Z recenze jste se dozvěděli, že mi kniha moc nesedla a Oscar Wilde tedy nepatří mezi mé oblíbené autory. Každopádně je to klasické čtení a příště si vyberu lepší titul. Recenze ZDE.
Kniha 2,5 a obálka 3,5.


Dále jsem zabrousila do českých vod - a sáhla jsem konkrétně po Ydris, knize první. Zajímavostí je, že kniha má dva autory (pro mě je to celkem novinka, ještě jsem se s tím totiž nesetkala), a to Květoslava Höniga a Ondřeje L. Hrabala. Příběh je velice originální a doporučuji si přečíst mou recenzi, kterou najdete ZDE.
Moje hodnocení - kniha 4 a obálka 3.


Dívka na kusy je momentálně poslední knihou, která má na blogu recenzi. Jde o velice silný příběh a já se do knihy zamilovala. Jde o prvotinu autorky Kathleen Glasgow v tomto žánru a myslím, že vstup se jí víc než povedl. Recenzi najdete ZDE.
Moje hodnocení - kniha 5 a obálka 5.



Prvním titulem, který tu ještě nemá recenzi, je Hadrový panák od Daniela Cole. Recenze bude online již v pondělí (chybí mi už jen přidat do článku fotka). Z této knihy mám takové smíšené pocity, ale více najdete právě v recenzi.



Čtenářku jsem doporučovala v knižních tipech na leden a víte co? Stále na tomto tvrzení trvám. Je to kvalitní čtení, které potěší snad každého knihomola. Víc vám o knize nechci moc říkat, protože recenze je už ve stavu konceptu a máte se na co těšit :).


Výsledek obrázku pro Nepoznané proroctví

Možná jste to nepostřehli, ale četla jsem ještě jednu českou knížku a recenze vyjde 6. února na Podporujeme české autory. Jedná se o knihu Nepoznané proroctví od J. Decker. Samozřejmě odkaz přiložím k nějaké recenzi, abych vás o ni nepřipravila.

---

Tím bych přečtené knihy chtěla uzavřít a stručně vám představit knihy, které právě čtu. Jsou to:
To od Stephena Kinga a Žena z kajuty č. 10 od spisovatelky Ruth Ware. Nejspíš jste slyšeli alespoň o jedné z těchto knih.


Výsledek obrázku pro To kniha

To je hororový román, který se dá považovat za takovou klasiku. Mnozí o knize mluví jako o nejlepším hororovém titulu, jaký byl kdy napsán. Moc ráda bych rozepsala své pocity z knihy, ale chci si to nechat do recenze. Nevýhodou je tloušťka knihy a její "nekabelková velikost". Jsem zatím přibližně ve třetině knihy.


Výsledek obrázku pro žena z kajuty č. 10 kniha

Žena z kajuty č. 10. No. Co o knize říct? Mám z ní menší rozpaky. Knihu četla moje sestra a z toho, co mi řekla se mi do čtení moc nechce. Nakonec ji ale stejně přečíst chci a lehce jsem se do ní začetla.

---

To je ode mě dnes vše. Jaké knihy jste přečetli vy? Zaujala vás některá z těchto knih? Napište mi to do komentářů! Moc ráda si je čtu a na všechny odpovím :).



You Might Also Like

4 komentářů

  1. Páni, slušná hromada knih! Držím ti palce, ať máš takhle rozečteno po celý rok! :) Moc se mi líbí Čtenářka (ke které jsem se zatím bohužel nedostala), zaujala mě už když vyšla a je mi jasný, že časem přijde na řadu. A Obraz Doriana Graye mám už taky za sebou, protože jsem si ho dala do seznamu k maturitě a upřímně.. nebylo to nic pro mě :/ Diabolik a Šest vran.. mám v plánu, ale je toho moc :D
    Měj se krásně ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že ano! :D Začátek roku jsem vzala pěkně zostra a snad mi to tak i vydrží. Moc děkuji! :) Tak to ti přeji krásné počteníčko, máš se na co těšit dle mého názoru :). Některé knihy hold nesplní očekávání, ale tak i takové knihy jsou důležité - pak si více vážíme těch lepších :D

      Vymazat
  2. Zvládla jsi toho přečíst fakt hodně. :) Naprosto souhlasím s tvým hodnocením Šesti vran i Diabolika. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mé poměry toho je opravdu celkem dost :D. Myslím, že obě knihy jsou dost dobré :).

      Vymazat