Přečteno za únor

února 28, 2018

Ahojík knihomolové a knihomolky!

Přináším další knižní shrnutí a to za měsíc únor. Ten čas tak strašně rychle utekl.. Podle toho jsem taky nestíhala číst, což mě trochu mrzí. No nic, představuji vám můj seznam přečtených knih.

Za těch 28 dní si můžu připsat do knižní výzvy 6 knih a jednu knihu jsem nedočetla. Oproti lednu je to o něco méně, ale já jsem spokojená. Musím také podotknout, že na většinu knih ještě nevyšla recenze - únor byl ve znamení recenzních výtisků pro jiné stránky apod. Přesto jsem si našla čas i na čtení přímo pro svůj blog a některé články můžete najít i tady.

A jaké knihy jsem to tedy přečetla? Jdeme na to!
---


V knihovně mi ležela už celkem dlouho a já ne a ne se jí prokousat. Jistě jste postřehli článek o knize To (Stephen King). To je moje první nedočtená kniha tohoto roku. Hodně z vás na můj článek reagovalo - jak v komentářích tady, tak ve facebookových skupinách, kde příspěvky normálně sdílím. Více o mém hodnocení najdete v článku ZDE.

Výsledek obrázku pro žena z kajuty č. 10 kniha
(zdroj: databazeknih.cz)

Podle svého knižního deníku je na řadě titul Žena z kajuty č. 10 od Ruth Ware. Jedná se o detektivní příběh s motivem plavby kolem norských fjordů. Do knížky jsem se nemohla nejdřív začíst, přesto se mi líbila. Celou recenzi najdete ZDE.
Připomínám své hodnocení - kniha 3,5 a obálka 4.

Výsledek obrázku pro Epos o panáčkovi
(zdroj: databazeknih.cz)

Prvním recenzním výtiskem je kniha Epos o panáčkovi od českého si-fi autora Jaroslava Beznosky. Článek vyjde na projektu Podporujeme české autory 1. 3. 2018. Odkaz zveřejním v samostatném článku.



Mléko a med (Rupi Kaur) je sbírka básní, o které se hodně mluvilo (a stále ještě mluví). Jeden čas se jednalo o takový bloggerský trend - každý ji musel mít. Já se ke knize dostala až později a můžu být za to ráda. Recenze vyšla nedávno, odkaz ZDE.
Moje hodnocení - kniha 4 a obálka 4,5.


(zdroj: palmknihy.cz)

Dalším recenzním výtiskem pro Podporujeme české autory byla kniha Lovec Andrea - Královská krev od spisovatelky Radky Strejciusové. Článek na knihu vyjde na stránkách projektu 16. 3. 2018. Jde o urban fantasy knihu s nádechem romantiky a erotiky. Více se však dozvíte přímo v recenzi.



Od českého autora Josefa Pecinovského mám možnost si přečíst celou jeho sérii Areston. V únoru jsem stihla prequel Stavitelé Arestonu a první díl Areston a na zbylé dvě knihy se vrhnu hned na začátku března. Recenze k těmto knihám zatím nemám ani sepsané, ale snad brzy se k nim dostanu.

---
To je ode mě v tomto článku vše. Jaký byl váš knižní únor? Napište mi to do komentářů :).

You Might Also Like

2 komentářů

  1. To je skvělé. Ženy z kajuty číslo 10 mám v plánu taky přečíst. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přeji krásné počteníčko :). Doufám, že se ti kniha bude líbit :)

      Vymazat