Knižní tipy na březen

března 05, 2018

Ahojky knihomolové!

Jsem tu opět s novými knižními tipy, tak si hezky uvařte kávu nebo čaj, pohodlně se usaďte a čtěte dál :).

Jako první knihu bych vám chtěla představit knihu Spáč od americké autorky Mackenzie Cadenhead. Jedná se o její debut, každopádně kniha mě opravdu zaujala a připsala jsem ji na svůj knižní seznam.

Výsledek obrázku pro Spáč kniha

(zdroj: databazeknih.cz)

Anotace:
Sarah je oblíbená vysokoškolačka, úspěšná atletka, dokonce sbalila nejlepšího univerzitního fotbalistu. Je tu ale jeden problém: trpí REM, poruchou chování ve spánku, což znamená, že své sny pohybově prožívá. To vedlo k některým závažným společenským faux pas, jako je zlomený přítelův nos nebo zlomená ruka nejlepší kamarádky.

Na trhu se objeví nejnovější lék zvaný Dexid a zdá se problémy Sarah jsou vyřešeny. Po prvním užití léku sice leží celou noc v posteli jako Šípková Růženka, ale ve skutečnosti objeví úžasné schopnosti nového léku. Může vstupovat do snů jiných lidí. A tak se ve svém vysněném ideálním světě seznamuje s Wesem. Ale když Wese za ní druhý den přijde do školy, uvědomí si, že tahle pilulka nabízí mnohem víc než jen klidný spánek.


Datum vydání: 12. 3. 2018
---

Mým druhým knižním tipem je titul Nezapomeň (Val Emmich). Pokud nesledujete Knihy OMEGA, pravděpodobně o knize slyšíte poprvé. Rozhodně stojí ale za pozornost!

(zdroj: knihy OMEGA)


Anotace:


Roztomilý debut o tom, co se stane, když se dívka, která nemůže zapomenout, spřátelí s mužem, který si zoufale snaží vzpomenout.

Gavin, truchlící nad smrtí svého partnera, v žalu spálí každou fyzickou upomínku a prchá z Los Angeles do New Jersey. Zde žije desetiletá Joan, dcera přítele, která se narodila se vzácnou schopností vybavit si každý detail z každého dne svého života. Doufá, že mu pomůže udržet při životě vzpomínky na jeho milovaného Sydneyho.

Gavin a Joan uzavřou dohodu: Joan bude sdílet své vzpomínky na Sydneyho ze šesti návštěv u nich v minulých letech s Gavinem a Gavin ji na oplátku pomůže vyhrát lokální soutěž textařů a pomůže jí ke slávě. Tato zvláštní dvojice má cíl psát a vzpomínat. Dokud jedna z Joaniných vzpomínek nepřiměje Gavina pochybovat o tom, že ho Sydney doopravdy miloval.

Kniha Nezapomeň je vtipný a dojemný příběh ztráty, vzpomínek a přátelství.


Datum vydání: 5. 3. 2018
---

Březen je bohatý na knižní novinky, a proto jsem si připravila třetí tip na tento měsíc!

Jedná se o knihu Černé znamení (Sebastien de Castell). Je to druhá kniha ze série Divotvůrce (recenzi můžete najít na mém blogu) a já osobně se na titul moc těším!

Černé znamení
(zdroj: databazeknih.cz)

Anotace:
Kellen opustil lid Jan'Tepu a v šestnácti letech se stal psancem. Teď se musí víc než kdy jindy spoléhat na svůj důvtip, aby přežil v zemi Sedmi písků. Chybí mu domov, rodina a Nephenie, kterou nepřestal milovat. Pak se ale potká se Seneirou, dívkou se zavázanýma očima ukrývající velké tajemství. Společně s Ferius se rozhodnou pomoct, jenže v sázce je víc, než oba tuší. Moc černého stínu sílí a Kellen má podezření, že za vším stojí jeho vlastní lid.

Datum vydání: 19. 3. 2018
---

A protože na blogu vyšly recenze na všechny tři knihy od Roberta Brydzy, rozhodla jsem se, že vám představím i čtvrtý díl ze série Inspektorka Erika Fosterová. Titul se určitě chystám přečíst a napsat o ní článek.

Výsledek obrázku pro Bez dechu robert bryndza
(zdroj: databazeknih.cz)

Anotace:
Mělo to být vysněné rande…


Šaty nasáklé krví, víčka násilně zavřená. Tak vypadá mrtvá dívka v kontejneru. Detektiv šéfinspektor Erika Fosterová je na místě nálezu jako první. Problém ovšem je, že to není její případ. Nejprve si musí zajistit místo ve vyšetřovacím týmu, přesto se Erika rovnou vrhne do práce – a odhalí souvislost s jinou nevyřešenou vraždou. Obě oběti se našly ve stejném prostředí a zemřely stejným způsobem. Navíc si obě smluvily schůzku po internetu…
Kdo se skrývá za falešnými profily na Facebooku a láká naivní mladé ženy na schůzku? Jak chytí Erika vraha, který vlastně existuje jen virtuálně?


Datum vydání: 19. 3. 2018
---

A to je ode mne vše. Zaujal vás některý z mých tipů? Napište mi do komentářů knihy, na které čekáte vy, budu se těšit na ně těšit :).



You Might Also Like

8 komentářů

  1. Já už konečně musím sáhnout po tom Bryndzovi! :D Já se na březen nejvíc těším na třetí díl Dvoru trnů a růží. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jeho knihy vřele doporučuji! :) Já zatím této sérii nepodlehla, ale první díl se chystám někdy přečíst a pak se uvidí :). Každopádně hezké počteníčko :)

      Vymazat
  2. Skvělé tipy :) Za mě rozhodně Černé znamení, na to se hodně těším :) A Spáč také nevypadá špatně. Za to Bryndzovi knihy mě moc nechytily :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že tě některé knihy zaujaly :). Na Černé znamení se také chystám a jsem na titul zvědavá :).

      Vymazat
  3. Pěkné tipy! Mě teda zaujal Spáč, myslím, že by to mohlo být zajímavé :D
    Nekonečná knihovna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že tě nějaký z nich zaujal :). Také po knize pokukuji a asi si jí přidám na svůj wish list :) .

      Vymazat
  4. Tak mě zaujala kniha Spáč a Do posledního dechu - ta série vypadá dobře. Možná se do ní pustím :)

    https://everyday-lifecz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám radost, že tě nějaký z mých knižních tipů zaujal :). Na Spáče se chystám a celou sérii od Roberta Bryndzy ti vřele doporučuji :). Hezké počteníčko :)

      Vymazat