Přečteno za duben

května 03, 2018

Krásný den knihomolové a knihomolky!


Měsíc je opět u konce a já se vám hlásím s knižním shrnutím – tentokrát dubnovým. Duben byl ve znamení fantasy – vyšlo Prohnilé město, Smrtka, Renegáti a mnoho dalších titulů. V jakém duchu se nesl u mě? Čtěte dál.

Za tento měsíc jsem přečetla šest knih a jednu mám rozečtenou. Momentálně mám s vydáváním recenzí velký skluz a to o celý měsíc! Musím se polepšit a za květen mám v plánu vydat dvakrát více článků. Doufám, že to půjde (protože já a moje plánování žejo). Alespoň vám tituly představím a na více si budete muset počkat, až vyjdou jednotlivé recenze. Jde se na to!

---

První knihou je Černé znamení. Je to jediná kniha z měsíce dubna, která má na blogu recenzi (fakt se stydím). Pokud jste o knize nečetli, jedná se o druhý díl ze série Divotvůrce (a pokud jste ji četli nebo ji znáte z vidění nebo doslechu, opakování je matka moudrosti). Hlavním hrdinou je Kellen, který je na útěku před svým vlastním lidem. Není ale sám – doprovází jej kočkoveverčák Reichis a Ferrisu Parfax. Na své cestě potkávají dívku se zavázanýma očima a rozhodnou se jí pomoci. Recenzi si můžete přečíst ZDE.


Druhou knihou je komiks Potulný rytíř od G. R. R. Martina – autora Hry o trůn. Potulný rytíř je předehrou k celému příběhu, kdy sledujeme osud Dunkana, který se chce stát rytířem. Povede se mu to? Ví, že to nebude snadná cesta a snad mu půjde i o holý život... Co na titul říkám si můžete přečíst ZDE.



 
Odhodlala jsem se a pustila se do prvního dílu Dvoru trnů a růží ze stejnojmenné série. Jistě jste o některé ze třech vydaných knih slyšeli – je to fakt velký knižní boom. Jedná se o milý příběh na motivy Krásky a Zvířete. Feyer musí uživit celou rodinu a je nucena lovit. Na jednom takovém lovu skolí zvláštního vlka a o pár dní později se u nich v chalupě objeví podivný tvor, které ji odvádí do své říše. Tamlin – podivný tvor – je členem velmi prastarého rodu, který dříve celému kraji vládl. Postupem času se Feyer zamiluje a musí přijít na způsob, jak svého milovaného, a nejen jeho, osvobodí.

Dvůr trnů a růží

Na chuť jsem také přišla filmové novelizaci Assassin´s Creed od C. Golden. Cal Lynch je Asasín. Celý život žil ve stínech a ukrýval se – přesto jej dostali. Templáři. Dostává se do prostorů organizace, která hledá lék na potlačení lidského násilí. Po Calovi chtějí jeho minulost – nebo spíše vzpomínky někoho, kdo žil před pěti sty lety. Najdou to, co tak dlouho hledají?



Na mém seznamu se opět objevuje komiks a opět je to z prostředí Hry o trůny. Jde o druhý grafický román (proč taky začínat od prvního dílu –když v knihovně nemají první díl). Dějová linka je celkem složitá, takže pokud vás to zajímá, obsah si vyhledejte. Děkuji za pochopení!



Poslední, šestou, knihou je prequel Bez srdce ke slavné Alence v říši divů. Napsala jej autorka Měsíčních kronik, Marrisa Meyer. Hlavní hrdinkou je Catherine (v Alence jde o Srdcovou královnu). Tady je ještě velmi milou a hodnou dívku. Sám Král o ni má zájem a chce ji požádat o ruku. Má však jiné sny, než se stát jeho chotí. Potkává neznámého a pohledného Šprýma. Oba pocítí vzájemnou náklonnost. 

Bez srdce

---

To je z dnešního článku vše. Jaké knihy jste tento měsíc přečetli vy? Napište mi do komentářů. Mějte se krásně!

(zdroje obálek Bez sdrce a Dvůr trnů a růží: databazeknih.cz)



You Might Also Like

4 komentářů

  1. Dvůr trnů a růží je super. Já v dubnu přečetla například právě třetí díl - Dvůr křídel a zmaru. :-) Ještě jsem přečetla knihy Hotová zlodějka, Manželé od vedle, Temnými hvozdy, Dotek Anthropoidu, Trhlina, Ohníčky všude kolem, Smrt přichází do Pemberley, Skleněný trůn a Dopisy, které nikdo nečetl. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dvůr trnů a růží byla super oddychovka :). Snad ke konci příštího týdne vyjde na knihu recenze, kde se více rozepíšu o svých dojmech. Krásný seznam knih, musím uznat :D. Musím si konečně udělat čas a mrknout na nějaké tvé recenze, aby můj knižní seznam mohl být zase o něco delší :D.

      Vymazat
  2. Dvůr miluju, už se těším, až se pustím do třetího dílu. Já v dubnu přečetla třeba poslední díl Císařových čepelí, což je další moje oblíbená série. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přeji tedy krásné počteníčko :). Tuto sérii moc neznám, jen jsem o ní slyšela, ale jistě to musí být skvělé čtení.

      Vymazat