Knižní bazárek #1

července 22, 2018

Ahoj knihomolové,
určitě znáte ten pocit, kdy se kouknete do své knihovny a chce se vám třeba brečet. Poličky se prohýbají pod tíhou všech těch skvostů a na nové tituly není místo. A něco takového se stalo teď i mě!

Samozřejmě jsem trochu přeháněla (knihovna mi rozhodně nepraská ve švech, ale chápeme se snad). Chci však udělat menší letní úklid a poslat do světa pár knih, aby našly někoho, kdo je ocení více než já.

Seznam knih

  • Devadesátkrát jinak - E. Walters (Cooboo)
  • S láskou Rosie - Cecelia Ahern (Motto)
  • Nejtemnější část lesa - Holly Black (Knihy Omega)
  • Černá ruka - Stephan Talty (Knihy Omega)
  • Skleněná past - Eric Fouassier (Jota)
  • série Areston (Stavitelé Arestonu, Areston, Útěk z Arestonu, Vládce Arestonu) - Josef Pecinovský (Epocha) (pouze celá série, prodej jednotlivých knih není možný, děkuji za pochopení)

Výsledek obrázku pro devadesátkrát jinakVýsledek obrázku pro s láskou rosieVýsledek obrázku pro nejtemnější část lesaČerná ruka: Válka mezi geniálním detektivem a nejnebezpečnějším tajným spolkem americké historie

Výsledek obrázku pro skleněná pastVýsledek obrázku pro arestonVýsledek obrázku pro arestonVýsledek obrázku pro arestonVýsledek obrázku pro stavitelé arestonu

Pokud máte zájem o nějakou z těchto knih, kontaktujte mne na e-mailu knihyknihyaknihy@seznam.cz a domluvíme se na ceně a dalších záležitostech. Není problém zaslat i fotografie. Všechny knihy jsou jednou čtené a ve velmi dobrém stavu.

You Might Also Like

0 komentářů