Přečteno za červenec

srpna 01, 2018

Krásný den knihomolové,

dneska jsem si připravila již tradiční knižní shrnutí za určitý měsíc. Polovina roku je už dávno pryč, léto je v plném proudu a v knižním světě je trochu mrtvo, nezdá se vám? Určitě mi napište do komentářů, co jste v červenci přečetli nebo na jakou knihu čekáte, až ji vydají.



Za celý měsíc jsem přečetla pouze dvě knihy, což je až ostudné číslo. 

Proč vlastně nevycházejí recenze tak často?

Měla a mám celkem časově náročnou brigádu a stíhám číst pouze po večerech (a to není žádná sláva - pět stran je u mne momentálně úspěch) a nebo o víkendu (což mám různé akce a výlety, takže taky nic moc). Navíc se do toho přidala i menší čtecí krize, která tomu také nepomáhá. 
Nejhorším faktem je, že v srpnu to nebude také žádná čtecí sláva. Brigáda mi končí sice začátkem srpna, ale sestra bude mít svatbu, pár dní na to se vyráží na dovolenou a na knihy můžu zapomenout. Volné budou poslední dva týdny, což nevím, jestli zachrání mou situaci.
Jak to máte se čtením vy? Určitě mi dejte vědět do komentářů! 


První přečtenou knihou byla Ink od Alice Broadway v angličtině. Jedná se o velice originální příběh a jeho hlavním motivem jsou tetování. Určitě jste v dnešním světě médií zahlédli alespoň jednou reklamu na tu snad nejúžasnější obálku letošního roku. Recenze vyšla celkem nedávno a můžete si ji přečíst na tomto odkaze.

Druhou a zároveň poslední přečtenou knihou je Dvůr křídel a zmaru od S. J. Maas. Na angličtinu jsem si v tomto případě netroufla a zůstala radši u češtiny (která je beztak stejně nejlepší). Kniha je zatím posledním dílem v sérii Dvůr trnů a růží. Na čtvrtý díl si budeme muset počkat celkem dlouho - v roce 2020 by měla vyjít v angličtině, pokud je tento fakt pravdivý (a náhodou - máte o čtvrtém díle a datu jeho vydání nějaké bližší informace?). Ságu navíc ještě doplňuje jedna novela (což je informace trochu bokem), jejíž česká verze vyjde ještě letos! Recenzi si můžete přečíst na tomto odkaze
Výsledek obrázku pro dvůr křídel a zmaru


A jelikož blog oslavil 10.000 návštěvníků, rozhodla jsem se uspořádat soutěž. Zatím nevím jak to udělám, ale ve dvou věcech mám jasno. Bude to soutěž tady na blogu a výhru si budete moct zvolit v hromadné anketě! Na výběr dám dvě knihy a na Instagramu proběhne hlasování, o kterou knihu byste radši soutěžili. Chci, aby se vás zúčastnilo co nejvíce, protože jen díky vám se snažím zlepšovat své články a chtěla bych tímto vyjádřit své dík. 
Určitě očekávejte samostatný článek s více podrobnostmi!



You Might Also Like

0 komentářů