Přečteno za srpen

srpna 31, 2018

Krásný den knihomolové,
zas je tu poslední den v měsíci a já si pro vás připravila své knižní shrnutí. Tentokrát za měsíc srpen. Píšu to snad v každém článku, ale... Neutíká to nějak moc rychle? Mne opravdu neskutečně, ani nestíhám pomalu dýchat. No nic, jdeme na jádro samotného článku.

V srpnu jsem přečetla čtyři knihy. Mno. Oproti červenci je vidět jistý pokrok (ehm, no comment). Tak vám je tu teda představím.



První z nich je Sněží, sněží od trojice známých YA románů. Jde o sbírku povídek, které spojuje jedna událost a tou je velká sněžná bouře, která je mimochodem největší za posledních padesát let. Kdyby vás to zajímalo žejo. Tři povídky, tři hlavní hrdinové, jedna bouře a jeden den. Nezní to zajímavě romanticky? Článek si můžete přečíst na tomto odkaze.


Další přečtenou knihou je Dlouhá cesta na malou, rozzlobenou planetu. Tak tohle je akcí nabitý sci-fi debut, který navíc oplývá úžasným humorem. K tomu připočtěte vesmírné dobrodružství, nějaká ta láska a bude to topovka. Článek si můžete přečíst na tomto odkaze.


Třetím titulem je Malý život. Ehm. Tak k téhle knize vám neřeknu absolutně nic. Prostě si přečtěte můj článek na tomto odkaze a bude všechno jasný (spíš ne, ale stejně si ho přečtěte). 

No a poslední knihou je Stín věcí ztracených, kterou jsem obdržela jako e-knihu díky internetovému e-shopu Palmknihy. Článek si můžete přečíst na tomto odkaze. Jedná se o poměrně jednoduchý fantasy příběh, který nepřináší do tohoto žánru nic nového. Nenechte se ale odradit mým názorem a jistě se do příběhu pusťte, pokud vás zaujal.

Výsledek obrázku pro stín věcí ztracených

Jaké knihy jste přečetli za tento měsíc vy?
Hezký den!

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Dlouhá cesta na malou, rozzlobenou planetu se mi také hodně líbila. Bylo to něco úplně jiného, než jsem čekala, ale četla se skvěle. Už se těším, až vyjde další díl ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, tahle knížka je trošičku něco jiného, než na co může být člověk zvyklý. Přesto je to krásný příběh :). Další díl vyjde již brzo - pokud se podíváš na článek "knižní tipy z Hostu - podzim 2018", najdeš v něm konkrétní datum :)

      Vymazat
  2. Pěkný, na Malý život jsem pokukovala tuhle v knihkupectví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji😌. Malý život je silné čtivo, určitě doporučuji😊

      Vymazat