Přečteno v září

října 01, 2018

Hezký den knihomolové,
září je pryč a přichází první pořádný podzimní měsíc, kterým je říjen. Než se ale pustím do čtení dalších knih, přichází na řadu rekapitulace titulů, které jsem přečetla za září.
Jdeme na to!



Za září jsem celkem přečetla pět knih, což je hezké číslo. Když se totiž podíváme na tloušťku jednotlivých titulů, je vidět, že jsem opravdu nezahálela. Většina z toho jsou opravdu bichle. Stop vypisování se tady, představuji vám svou zářijovou pětku.

Hned prvního jsem dočetla první díl ze série Stín krkavce: Píseň krve. Poprvé se setkáváme s udatným Vélinem Al Sornou, který čtenáři odkrývá své první roky života. Zároveň se seznamujeme se světem. Sjednocené království je velmi rozsáhlé a za těch několik set stran ho moc nepoznáte. Dejte ale příběhu šanci, recenzi si můžete přečíst na tomto odkaze


Pustila jsem se opět i do nějaké té anglické literatury, kde jsem si vybrala nakonec Children of Blood and Bone. YA fantasy, které u nás vyjde i v českém překladu ještě tento rok na podzim. Příběh s prvky magie a africké kultury, to zní dobře, ne? Mé dojmy si můžete přečíst na tomto odkaze.


Třetím titulem je Samotář, kterého jsem si původně vybrala ke čtení na podzim. Recenze vyjde až ke konci tohoto týdne a jistě se máte na co těšit. Jde o psychologické dílo, kde hlavní hrdina se beznadějně zamiluje do dívky, na kterou nikdy nebude mít. Jak toto může dopadnout?


Posledními dvěma knihami jsou Pán věže a Královna ohně, což je druhý a třetí díl v sérii Stín krkavce, kterou jsem rozečetla už v srpnu. Recenze k Pánu věže najdete na tomto odkaze. Na článek k páté přečtené publikaci za měsíc si budete muset ještě chvilku počkat (ještě jsem ho nezačala ani psát).

Co jste přečetli vy? Měli jste na knihy dobrou ruku? Těším se na vaše komentáře a na všechny odpovím!
Hezký den



You Might Also Like

2 komentářů

  1. Páni vážné krásné knižní tituly :) Kdokoliv kdo čte knihy v jiném než českém jazyce je pro mě nadčlověk :D Super článek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti knížky líbí a třeba se do některé z nich pustíš. Na čtení v jiném jazyce může dosáhnout kdokoli. I ty :). Začni třeba pohádkami nebo tituly, které jsi četla v češtině a víš o čem jsou. Držím palce! :)

      Vymazat