Přečteno za říjen

října 30, 2018

Krásný podzimní den knihomolové,
říjen odchází a je čas na rekapitulaci ohledně knih, které jsem tento měsíc přečetla. A výjimečně jich není úplně málo, což je zvláštní.
No žádné zdržování, jdeme na to!


První knížkou, kterou jsem tento měsíc přečetla, byla Královna ohně. Závěrečný díl trilogie Stín krkavců od A. Ryana (mimo jiné také autor knihy Oheň probuzení, která otevírá dveře do nové série). Jak jste si mohli všimnout, nevyšla žádná recenze a ani ji nechystám. I měsíc po dočtení prostě nevím, co bych o tom měla napsat (aby to bylo smysluplné a obsah za něco stál). 


Na Spin už článek vyšel a můžete si jej přečíst na tomto odkaze. Pro mne to bylo takové průměrné čtení, které neurazí, ale mě ani nenadchlo. Jde o scifárnu, která řeší problém konce světa - tedy jednu z mnoha verzí. Pokud k tomu máte rádi fyziku, nebojte se do knížky pustit.


Dále jsem stihla přečíst i recenzní výtisk od Václava Dvořáka, který se jmenuje Písečníci a bludný asteroid. Jedná se o skvělý příběh pro děti, ale i dospělé. Napůl sci-fi, napůl fantasy, a nechybí ani krásné grafické obrázky, které atmosféru při čtení hezky doplňují. Celou recenzi si můžete přečíst na tomto odkaze.


Jelikož jsem ještě střední školou povinná, týká se mě maturitní četba. Ze seznamu mě zaujal Krysař, a tak jsem neodolala a přečetla si jej. Všechny mé dojmy si můžete přečíst na tomto odkaze. U povinné četby to ale ještě nekončí, čtěte dál.

Výsledek obrázku pro krysař

Nemohl chybět ani re-reading Projektu Kronos od Pavla Bareše. Tenhle příběh si zamilujete a pokud jste ho ještě nečetli, směle do toho! Pokud ještě stále váháte, jistě si přečtete trochu netradiční článek na téma 10 důvodů proč. Najdete jej na tomto odkaze.



The Last Namsara je knížka, na kterou nebudu psát klasickou recenzi. Proč? Důvod je prostý - nemám k tomu moc co říct. Mé pocity jsou rozporuplné. Námět je zajímavý, ale autorka potenciál nevyužila. Postavy jsou, řekněme, neslané nemastné a o nějaké cestičce k nim se hovořit nedá. Draci jsou fajn, ale nedostali skoro žádný prostor. Něco pořádného se začalo dít až na posledních sto stránkách, což je opravdu pozdě. Za mě tohle fakt ne. Když nic jiného, má kniha hezkou obálku. Do pokračování se ale někdy pustím, protože chci dát autorce ještě jednu šanci.
Moje hodnocení
Kniha: 2/5
Obálka: 5/5


Druhou knihou z povinné četby je Malý princ. Asi jej nemusím nijak zdlouhavě představovat, protože jej jistě četl snad každý. Jako v předchozím případě ani u něj nevyjde recenze, protože k tomu nemám moc co dodat. Jednoduše řečeno - milý příběh pro čtenáře i nečtenáře, malé i velké na jeden večer :-).
Moje hodnocení
Kniha: 5/5
Obálka: 5/5


V říjnu jsem stihla i Trnitou řeč od mé oblíbené autorky Leigh Bardugo. V tomto článku se dozvíte, že se nic nedozvíte a počkejte si na recenzi, na které momentálně pracuji :-).


Co všechno jste přečetli v říjnu vy? Pochlubte se do komentářů, ráda si je všechny přečtu :-).




You Might Also Like

0 komentářů