BLOG SLAVÍ 1 ROK

prosince 11, 2018


Rok se s rokem sešel a 7. prosince je to přesně rok, co vznik blog Knihy, knihy a... knihy. Jsem na sebe osobně pyšná, protože jsem vydržela a vedla to tu. Samozřejmě nekončím, právě naopak! 
Chtěla bych vám všem moc poděkovat za jakoukoli podporu. Za celý ten rok se tu stavilo přes 17 tisíc z vás! Naprosto neskutečné číslo (alespoň pro mě). 
Rozhodla jsem se tedy uspořádat obří soutěž (kterou jsem slibovala už v listopadu, ups) o čtyři knížky. Které to jsou? Mrkejte:



Určitě přemýšlíte, jaká bude soutěžní otázka. Ptáte se dobře. Tentokrát to ale bude jinak. Budete se totiž ptát vy - vymyslete nějakou otázku. Může se týkat jakéhokoli tématu, fantazii se meze nekladou!

Plusové body:

  • sledujte mě na Instagramu (odkaz tady)
  • sledujte můj blog
Pozn. pokud dáte po skončení soutěže unfollow, automaticky ztrácíte možnost se zapojit do dalších soutěží (opravdu to není pěkné, když něco takového uděláte).

Své otázky pište do komentářů pod tento článek spolu s názvem titulu, o který chcete soutěžit. Můžete uvést maximálně jednu knihu. Zároveň pokud využijete plusových bodů, nezapomeňte uvést uživatelská jména.

Výherce budu vybírat následovně:
Vyberu kolem deseti soutěžících na jednu knihu podle toho, jaké otázky se mi budou líbit. (počet se ale přizpůsobí počtu zúčastněných, číslo je jen orientační). Dále už to bude na náhodě a automatickém generátoru čísel (bonusové body se budou opravdu hodit!).

Soutěž končí 21. 12. 2018 o půlnoci. Výherci budou zveřejněni do tří dnů od ukončení soutěže. Pokud se mi dotyční neozvou do 27. 12. 2018, proběhne náhradní losování.

Všem přeji hodně štěstí.


You Might Also Like

12 komentářů

  1. Ahoj, zajímalo by mě, jak by vypadal tvůj ideální svět :). Sleduju tě na blogu i insta jako Mikis_book. Ráda bych vyhrála knihu Spáč

    OdpovědětVymazat
  2. Moje otázka zní: Jaká kniha tě opravdu přivedla ke knihomolství? Kterou si začala.
    ....
    chtěla bych soutěžit o knihu: Desetkrát jinak, sleduji tě na instagramu pod @kreativni_knihomolka, blog pod Sára Hermi / SáraD.
    ....

    Jinak samozřejmě vše nejlepší blogu a plno skvělých článků a mnoho sledovatelů přeji. :):)

    OdpovědětVymazat
  3. Kdybys mohla cestovat v čase, v jaké době bys chtěla žít a proč? Chtěla bych vyhrát knihu Spáč. Na IG a blogu tě sleduju jako @bookloverjane

    OdpovědětVymazat
  4. Kdyby si dostala za úkol napsat vlastní knihu o čem by byla a jaký žánr? Na insta sleduji jako sofia_the_fateless

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, asi bych chtěla všechny knížky 😁 ale nejvic se mi libi asi Skleněná past 😊 A jak pak si užíváš Vánoce? Máš už dárečky a vyzdobeno? Já jsem zdobila dneska a cukroví naštěstí už mám 😊 Teď už si budu jen užívat vánoční pohody 😊 jinak mu j insta je kacik.z 😄

    OdpovědětVymazat
  6. Na druhou stranu není pěkné nutit lidi skoro násilnou cestou za každou cenu sledovat tvůj blog a Instagram... Já vím, že to nikomu nijak neublíží, na druhou stranu to podáváš opravdu nepříjemným způsobem.
    Já chci účty a blogy sledovat podle toho, co se mi líbí... Takže ráda dám follow, ale možná časem taky unfollow, pokud zjistím, že už se tvojí tvorbou neztotožňuji....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná je to ode mne trochu nehezké, nikoho k tomu na druhou stranu nenutím, je to jen bonus. Takoví sledující mi nevadí, je v pořádku, že se mění vkus, názor a podobně. Pokud ale někdo dá unfollow den po skončení soutěže, o něčem to vypovídá.

      Vymazat
  7. Chtěla bych vědět, jak si se dostala ke čtení knih a celkově pro sis založila blog? Ráda bych knihu spáč. 😍
    Jinak tě moc obdivuju, že už tak dlouho vedeš blog 😮

    OdpovědětVymazat
  8. Moc by mě zajímalo, která kniha tě zatím nejvíce ovlivnila. V jakémkoli smyslu, láska, pohled na svět, smýšlení,... Moc se mi líbí kniha Spáč <3 také tě sleduji na instagramu (můj ig: book_collage_ )

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, zajímalo by mě jaký je důvod, že jsi knihomolem, proč čteš? Sleduji Instagram i blog pod jménem Sabina Meissnerová. Nejvíce bych ráda vyhrála Nejtemnější část lesa <3 a děkuji za super soutěž! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, zajímalo by mě, kterým hrdinou/hrdinkou z Marvelu nebo DC bys chtěla být a proč. Na blogu Tě sleduji jako Baruš Jackson a na instagramu jako lovefood28. Líbila by se mi knížka Nejtemnější část lesa

    OdpovědětVymazat