Přečteno v listopadu

prosince 02, 2018

Krásný podzimní den knihomolové,

vím, že jsem poslední měsíc nebyla zrovna dvakrát moc aktivní, ale to se brzy změní. Občas je prostě potřeba vypnout a je fajn se opět vrátit. Pomalu se vzpamatovávám a můžete opět ode mě čekat články jako dřív. A protože jsem se neflákala a celou dobu poctivě četla, přináším Vám knižní shrnutí za poslední měsíc. Jdeme na to!



První knihou je Devět dní od české autorky Zuzany Strachotové. Chci poděkovat ještě jednou Palmknihám za poskytnutí recenzního výtisku. Článek si můžete přečíst na tomto odkaze, pokud vám unikl.

Výsledek obrázku pro papírová města
Jako další je na seznamu kniha Papírová města od Johna Greena. 
Tohle dílo mne definitivně utvrdilo v názoru, že já a autor si jednoduše nesedneme. 
Určitě si přečtěte článek, který najdete na tomto odkaze. Co vy a tohle jedno velké klišé?

Nedávno jsem také dočetla další knihu z úspěšné detektivní série od Roberta Bryndzy - Chladnokrevně. Samozřejmě se můžete těšit na recenzi, která vyjde již brzy. Nechci tu nic moc prozrazovat, ale musím říct, že to byl opět skvěle propracovaný příběh.
Výsledek obrázku pro chladnokrevně
A jelikož se mi neskutečně líbil Diabolik, nemohla jsem si nechat ujít pokračování a sáhla po Krvavém impériu od S. J. Kincaid. Článek také můžete očekávat každou chvílí, pokusím se ho sepsat a publikovat příští týden. Těšte se na mé pocity, protože jich je poměrně dost a ke knize mám hodně poznámek.

Výsledek obrázku pro krvavé imperium
A pustila jsem se i do knihy v angličtině, která mi tu ležela již nějakou dobu. The Outcasts of Time je titulem, který se zabývá cestováním v čase a zamýšlí se nad životem. Žánrově jde o fantasy román, který stojí za pozornost. Více v článku, na který se můžete těšit!

Výsledek obrázku pro the outcast of timeA co jste přečetli vy? Dejte mi vědět do komentářů!








You Might Also Like

4 komentářů

  1. Hele Greena jsem nečetla, stačil mi film Hvězdy nám nepřály a obecný rozruch kolem jeho knih. Je mi naprosto jasný, že by mě to nebavilo. Ani to nemusím číst:D. To možná zní blbě, ale většinou jsou tyhle "moderní" knihy moc...jednoduchý? Takový, aby zaujaly všechny. A to není nic pro mě.

    Jinak mě zaujala tvoje kniha The Outcasts of Time. Juknu do knihovny.

    Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Green píše tak, aby oslovil co nejvíc lidí a témata zpracovává jen povrchově. Přitom má poměrně dobré nápady.

      The Outcasts of Time mohu jen směle doporučit :).

      Vymazat
  2. Pěkné knihy, Papírová města mám na čtení také, snad nezklame.
    Já přečetla: Pád noci, Normálně jiní, Následníci: Malin deník a pak jsem poslechla audioknihu Ideální manžel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad se ti Papírová města budou líbit více než mně. :) Normálně jiní je kniha, která mne taky zaujala, tak se k ní třeba někdy dostanu :)

      Vymazat