Přečteno v únoru

března 04, 2019

Hezký den knihomolové,
únor uběhl jako voda a máme tu vlastně první jarní měsíc. :-) Hned se lépe vstává, když sluníčko začíná hřát už o půl sedmé a hned je větší energie (nejen) ke čtení. Jak tedy vypadal můj knižní únor?


První knihou tohoto měsíce byl Oheň probuzení od A. Ryana. Pěkná bichle, která by se dala celkem v klidu proškrtat, ale nemáte to srdce - ty popisy jsou aspoň dobře napsané. Pozitivem určo je, že vám chvíli vydrží. Celý článek si můžete přečíst na tomto odkaze


Dvojkou se pyšní sbírka básní (na kterou jsem ještě nenapsala žádný článek - ups) O princezně, která se zachránila sama. Na svědomí ji má Amanda Lovelace. Jde o milou a dost feministickou knížečku, která je trochu netradiční svým formátem. Na druhou stranu jde o skvělý fotogenický kousek. Jen mrkejte! Víc vám zatím neprozradím. 


Číslo tři nosí Renegáti od Marissy Meyer. Nekonečný souboj mezi padouchy a superhrdiny nekončí a jak je vidět, téma je stále populární. Nedivila bych se, kdyby právě tahle kniha přivedla (hlavně) mladé lidi ke čtení. Více v článku a prokliknout se na něj můžete tady.


Také jsem se chtěla konečně pustit do My jsme legie. Bobiverzum je série, kterou mi všichni moc doporučovali a já neodolala. Skvělá scifárna plná humoru a moderní technologie. Více najdete v článku na tomto odkaze.


Výsledek obrázku pro my jsme legie

Trochu překvapením se pro mne stala kniha Ticho a vřava - čtvrtá přečtená kniha. Napsal ji N. Sirees, který pochází ze Sýrie. I když je poměrně tenoučká, má v sobě obrovské poselství. Připomíná minulost, říká, co se děje dnes a varuje před tím, co by mohlo být. Celý článek najdete tady.


Nemohla jsem už déle odkládat Kouzelnici od Sebastiena de Castella. Kočkoveverčák mi od minule opravdu chyběl a po třetím díle jsem se ho zase trochu mohla nabažit. Konec je ještě napínavější než u jedničky a netrpělivě vyhlížím čtvrtý díl a moc se těším na jeho obálku. Článek ještě nevyšel, ale snad brzy se k němu dostanu. #jsemveskluzu


Výsledek obrázku pro kouzelnice kniha

Také jsem dostala možnost si přečíst Kinga od T. M. Frazier. Trochu eroťárna, která v sobě má i pěkné myšlenky. Ty si ale budete muset vytáhnout z velkého množství sprostých slov a trochu předvídatelného děje. Určo kniha ale stojí za pozornost. Článek najdete tady.


No a posledním (sedmým) titulem je Skleněný les od C. Swanson. Jde snad o nejlepší thriller, který jsem za poslední půl rok četla. Takže tak. Článek už také vyšel a můžete si jej rozkliknout na tomto odkaze.


A co vy a knižní únor? Dejte vědět do komentářů! :-)



You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ach ten skluz, někdy je fakt hrozný. :D Jinak jsi za únor opravdu přečetla krásné knížky, z čehož mám na většinu též chuť přečíst. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se do některé z nich pusť, jsou to většinou opravdu skvělé knihy. :-) A ano, skluz je běžný :D. Také ho teď mám v rámci recenzáků, ale i knih, co jsem si v posledním měsíci koupila. Ups. :D

      Vymazat