Umělecké projekty pro malé kutily

března 08, 2020

Název: Umělecké projekty pro malé kutily
Autor: Margaret Etherington
Nakladatelství: Ocelot
Počet stran: 160
Série: -

Anotace



Obsahem této knihy jsou zajímavé umělecké projekty, které mohou děti poté někomu darovat, nebo si je ponechat. Kniha přináší také zábavné aktivity, při kterých mohou děti tvořit společně s dospělými. Najdete zde skvělé nápady, jak si vyzdobit pokoj, jak skladovat své věci. Mezi používané techniky patří razítkování, šablonování, tištění, šití, malování, stříhání, lepení, dekupáž a koláž.

Jak jsem se ke knize dostala?


Asi víte, že tohle není můj typ knih, které vyhledávám. Ale všechno je jednou poprvé a já si řekla, proč ne? Aspoň zkusím něco nového a vyzkouším si, jak na tom jsem se svými dovednostmi. (Edit poznámka: Umírám smíchy z toho, že jsem si myslela, že něco z toho dokážu vytvořit.) Moc děkuji za poskytnutí knihy Megaknihám. Ke knize bych se jinak totiž nedostala. 

Pozitivní věci mají tentokrát přednost


Autorka téhle knihy do svých projektů zařadila materiál, který je snadno dostupný - máte ho třeba i doma. Pracuje se tu s věcmi, které byste normálně vyhodili, ale mohou ještě posloužit právě k těmto uměleckým účelům, což je super. 

Dalším pozitivem je, že vás kniha dokáže stmelit s dítětem. Utužíte si vztahy rodič-dítě, minimálně spolu strávíte nějaký ten čas. Samozřejmě ale nemusíte být rodičem - třeba učitelka ve školce. Je důležité myslet na to, že jde především o čas, který jste spolu a výsledek je až na druhém místě.

Na posledních stranách jsou navíc šablony, které jsou občas potřeba, což je také plus k dobru. Pokud ale nechcete, nemusíte je používat a můžete si vytvořit své vlastní (alespoň některé).


Co by mohlo být lepší?


Některé výrobky vyžadují například práci s jehlou, nůžky, nůž a další. Je tedy většinou nutný dozor dospělého, aby se dítěti nic nestalo (pokud je menší). Má tedy velmi omezený počet projektů, které může zrealizovat samo.

S tím se také pojí fakt, že každý ten projekt mohl obsahovat malou informaci o náročnosti provedení. Člověk sice může odhadnout, jak náročné to asi bude, ale buďme upřímní - ne vždy odhadneme své síly objektivně (ehm).

Očekávání vs realita

Původně jsem tento článek chtěla pojmout nějak jinak. V plánu byly dvě až čtyři věci, které bych vyrobila a trochu bych nastínila, jak se mi to podle knihy daří. Mno, jelikož jsem zjistila, že nejsem manuálně zručná, skončila jsem u nuly - s pár pokusy, které už nejsou... #sorrynotsorry

Slova na závěr

Super nápad, který zabaví vás a i děti. Nemusíte být nutně rodič, abyste si užili legraci, ale je třeba si občas dávat u některých věcí pozor na případné bolístky (a to platí i pro dospělé, ne jen pro děti). Nějaké mouchy se našly, ale myšlenka se líbí mě a věřím, že přinejmenším zaujme i vás. 


Pokud vás titul zaujal, můžete si jej pořídit na tomto odkazu.

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Taková kniha se určitě hodí. :) Jen zatím pro mě určitě není, ale určitě má dobré nápady. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, taky jsem zjistila, že to není něco úplně pro mě, ale v budoucnu se to může změnit. :)

      Vymazat
  2. Osobne takéto knihy nevyhľadávam, ale vyzerá to ako fajn titul, dobré vedieť, že aj z tejto knihy sa dajú čerpať nápady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se do ní mrkni nebo pokud chceš, napiš mi e-mail a zašlu ti pár ukázek. :)

      Vymazat